Over ons

Jeff Mulder

Arjen van Hijum

Daan Noordeloos

Jeff heeft een achtergrond als bedrijfskundige (Vrije Universiteit), bedrijfsonderzoeker (Amsterdam Business Research Institute) en Data Scientist (Erasmus Universiteit). Na eerder voor organisaties zoals Apple Stores en de Schiphol Group te hebben gewerkt, is Jeff insinto begonnen.

insinto helpt klant- en service gerichte organisaties om met (big)data analyses kennis over het gedrag van medewerkers, klantbeleving en organisatieresultaten aan elkaar te koppelen. Met als doel om met gefundeerde modellen en door het combineren van verschillende gegevensbronnen het bedrijfsresultaat te verbeteren.

Arjen is algemeen directeur van Store Support; consultant op het gebied van Customer Journey Management en marktleider op het gebied van mystery guest-onderzoek. Vanuit de drive om naast inzicht ook verbetering te realiseren voor bedrijven als Audi, Rabobank, Univé en Transavia, is Arjen dagelijks op zoek naar nieuwe inzichten en toepassingen die klant en bedrijf dichter bij elkaar brengen.

De algemene benaming van zijn functie maakt Arjen vooral concreet om dagelijks bedrijven te adviseren, de dienstverlening van Store Support te innoveren en te spreken tijdens congressen en workshops.

“Klantfundamentalist” is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat over zijn werk. Al meer dan 14 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantbeleving de rode draad vormt in zijn carrière. Op dit moment staat er ‘’Manager Marketing & Klantstrategie’’ op zijn kaartje. Een titel die rechtvaardigt dat hij zich op alle niveaus bemoeit met de klantgerichte organisatieontwikkeling bij Transavia. ‘’Ik geniet van elegant servicedesign waarin onze medewerkers centraal staan en dat slim inspeelt op de onbewuste drijfveren van passagiers. Veel impact maken met beperkte middelen.’

Over ons

PEBex heeft als missie het verhogen van de kwaliteitsstandaard binnen het vakgebied Customer Experience Management waardoor organisaties een significant betere klantbeleving kunnen bieden en de wereld er een stukje leuker op wordt.

Binnen PEBex proberen we een schifting te maken tussen wat wel en wat niet werkt door onszelf aan een ”Evidence Based” standaard te houden. Dit doen we door het vinden van methodes en modellen binnen het vakgebied Customer Experience Management en deze vervolgens beoordelen op hun validiteit en effectiviteit. Dat is nodig omdat de markt overspoeld wordt met goedbedoelde nieuwe manieren om de klantbeleving centraal te stellen die vaak niet voorzien zijn van de onderbouwing die een volwassen vakgebied wel verdient.

 

Binnen PEBex werken de deelnemende bedrijven en personen volgens de volgende waarden in de samenwerkingen binnen en buiten het platform.

 

 

>Onderzoekend; we worden gedreven door nieuwsgierigheid en de drang te willen begrijpen!

 

>Toegankelijk; we willen toegankelijk zijn voor iedereen met een interesse voor ons of ons vakgebied!

 

>Uitdagend; we dagen onszelf en elkaar uit om steeds een stap verder te gaan in ons denken en doen!

 

>Gegrond; we onderbouwen wat we zeggen of zeggen wat we nog niet hebben onderbouwd en zijn trots op onze integriteit en identiteit!

 

>Dienstbaar; we zijn dienstbaar aan elkaar en het vakgebied en geven elkaar de ruimte om te ontwikkelen!

 

Neem contact met ons op

Het Platform Evidence Based Customer Experience Management is een merknaam van TMH Consultancy & Publishing gevestigd te Den Haag ingeschreven onder KvK nummer 51612399 en BTW nummer NL179208640B01.